16 maj

asssåååå vilken jävla cp-dag. allt kan dra åt helvete! jag är fucking trött och jag vill sova. japp rent ut sagt så är allt åt helvete :) pusspådet.

Denna helgen såg ut som såhär:
Fredag: var bara hemma och tog det lugnt med min lillasyster :) <3 eller ja jag va inom stan en runda med uffe och träfade viktor o handlade godis o lite så. Sen hem och så bädda jag & Linda ner oss i soffan. ♥
Lördag: en väääldigt stressad dag, åkte och lämnade max hemma hos Tina. Sen hem igen och så fixade vi oss snabbt o så, sen åkte vi och förfesta på råå camping. Sedan drog vi till Festen för Jim & Tony :) träffade alla gamla barndoms-kompisar man inte träffat på flera år och sånt, det var verkligen svinkul! mot natte-tid drog jag mig ner i stan och mötte upp Bekkis ;) så drog vi på efterfest tillsammans med Tony & Ola. Malin var också där :) kul kul.
Söndag: drog vi alla och grillade på adolfsberg :) japp så sen på söndagkväll åkte jag hem :p det var i stort sett det hela era nyfikna jävlar ;) hihi.

bilder och sånt finns på fb - pallar ej lägga upp här. inte alls på humör! -.-
men bjuder på en bild på oss bara för vi är så snygga :) hihi jag älskar dig Linda ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

älskar dig mer! :)

2011-05-20 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0