6 maj

Hellooo.
Som sagt så var vi ju på fin middag igårkväll :p haha! faktiskt helt okej, mycket skrattande blev det iallafall, och massa mat fick vi serverat hela tiden! jag & Linda satt med Armen och Zaven, det hela varade i 3 timmar, sjukt trötta var vi när vi kom hem. Så kollade lite BB med pappa sen somnade jag.

idag är det fredag, jag & Linda är husvakter denna helgen, så vi delade upp dagarna att ta hand om djuren.. såklart fick jag fredagen.. suck! ikväll vill Bekkis & Tess att jag ska hänga med ut juuuu.. ganska sugen, men jobbigt att behöva ta sig till vallåkra o sånt på natten, så får se hur jag gör! om jag sparar det tills imorgon istället eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0