ändrade planer igeeeeen ;D

haha, jävla velande på mig alltså. Det blev ingen utgång igår för min del! jag va hemma och sov kl kvart över 1 :) sköööönt. Sparade mig till idag istället ;) så idag får det bli partyyy!
igår blev det först grillning o sånt i jordbo-dalen med massa folk :) sen blev det hemgång bara! haha,

ikväll är det Linda som är låst till att passa djuren , så ikväll är det all-in för min del! mohahah

först ska jag käka hos farmor nu kl 4 sen dirr iväg till uffe! Träffa Bekkis ikv också! :) woop woop!
Ojjj vad han stressar mig, nog bäst jag slänger mig i dushen och plockar fram kläder fick inte dryga idag ;) hhahaha.

puss på er och ha en trevlig lördag för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0