ångeeeeeeeeeest o.O

Åehhh vilken ångest jag har.. Vill verkligen sätta i extensions igen, miss it! fast då denna gången INTE hos en privat-person, utan på catflash igen. Dom är skitbra! men det är så förbannat dyrt..det svider bland mina pengar i o med att jag håller på att spara till en viss sak! oooh..plus att mitt hår är så f*cking skadat och bara jobbigt och slitet och tråkigt! nej usch, vet inte vad jag ska göra :(  blööööh. ska iaf slinga det i veckan,  jag e så jobbig med mitt hår. Tröttnar så fort på allting. Är trött på det redan nu liksom och vet jag kmr tröttna på mina extensions och allt jobb som kmr till där lika fort.. affffff..

aja, nog bölat på mig nu! fått gjort ett skolarbete idag iallafall, goodgood. Nu ska jag städa åt pappa så han blir glad :) sen ska jag skölja ur min hårinpackning ( springer runt med en badmössa på huet, så seeeeexxii såå ) sen ska jah ut & gå med lilla Max, sen till centersyd och slösa lite pengar :) mihii.

Fick köpt en ny bikini + sandaler i fredags iaf.  idag är jag på jakt efter JEANS - har typ inga jeans.. har gått upp så mina favoriter är för småå + har spräckt 2 PAR jävla jeans :o nog kul

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0