Bonell middag

igårkväll efter vi solat, blev det en sväng till Möller där david & riki också va, så kollade vi ishockey -.-  dom drack lite öl, sen blev det lite tv-spel haha skitkul. Sen cykla jag och baby hem :)
imorse stack baby till jobb redan kl halv 6 och jag kämpade med att somna om, var hur pigg som helst! -.-
men efter många om och men lyckades jag.

Nu är jag hemma, ska plocka fram kläder och slänga mig i duschen, ikväll är det Bonell middag på hotell öresund i landskrona, ett måste att vara fin-klädd sa min syster -.- ! 3 långa timmar på en fin middag med henne och malin, wuhoo, vi får väl se hur det slutar xD

Puss på er!

saknar mitt hjärta, så tomt utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0