call me a bitch - and i'll show you one..

Hejhopp :)

sitter och väntar på pappa, han kommer hem med burger king :} inte helt fel!
annars idag blir det bara pluggg, sen hem till baby och mysa. School tomorrow!

Igår var jag & uffe på bio. Vi såg den pirates of the caribbean i 3D :) den va skitbra, men den var inte så bra i 3D.. eller ja jag tyckte inte om det iaf, fattigt. glasögonen flimrade+det va suddigt ibland osv. Men själva filmen va awesome! dock e det lång tid att sitta still ont i benen osv hade jag sen vill jag lova! Efter bion cyklade vi hem till Möller , där Lillebror-David-Niklas också var :) va där en liten stund sen drog alla vidare till Max :) sen blev det twister, hahah verkligen svinkul att glo på :p sen cyklade jag och babe hem, vi skulle upp tidigt båda två ju. Jag tog tåget halv 6 imorse för att jag skulle hämta hem Masse.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite :)

puss på er.

Loveyou Uffe ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0