im actually not funny, im just really mean & people think im jokin'

wallaaaa idag har det inte hänt ett skit, tvätt & lite så , hann även med en runda i stan med lillasyster - krängde på donken - solade ( lr Linda solade inte jag )  - bokade tid på mettes till mina fossingar :) fick ju presentkort av farmor i julklapp till fotvård, massage och massa sånt trams, asgött!

imorgon  ska jag upp tiiiiidigt, dra mig in till helsingborg och fixa med lite saker, sen ska jag träffa Ulle-Gulle på kvällis :) ♥ längesen. Hon ska hjälpa mig med lite skolarbete (y) sen ska jag tvinga med henne till solariumet också när vi tar paus i pluggandet ;) haha.

Min pojkvän börjar jobba imorgon GOOD FOR HIM ( and me? ) ;D haha! ♥
oh han kom hem med 2 bio-biljetter igååår, YEY! han ville sälja dom till ngn men ICKE han ska på bio med mig! har inte bestämt mig om vi ska se den nya fast and the furious, eller om vi ska vänta till pirates of the caribean! hmmm...

Nu ska jag sussa med min söta kise Gösta :) hahaha.

Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0