onsdags-fylla

igår blev det käk på haket med uffe,david,riki & Anna. Sen drog vi hem till Riki och började dricka. Sen begav vi oss till michelle & Matte och fortsatte, sen kom även niklas,mats,möller & lillebror. här började jag bli liiiiiite fuller och gjorde typ väääärldens tabbe : när vi skulle vidare mot Max så kom uffe på han glömt sin jacka så skulle jag springa upp och hämta den, bara det att jag går in genm dörren EN VÅNING FÖR TIDIGT, står där och letar efter jackan bland alla andra, det sitter 3 killar i rummet, men jag kopplar inte ens, så den ena killen bara: Hej?
Jag: hej jag ska bara ha en jacka..
Killen: du e nog fel..
Jag: nej jag ska bara hämta jackan,
SEN kopplar jag och ursäktade mig vääääldigt snabbt & gick därifrån, HAHAHAHHAHAH.. Hur fan lyckas man?!!
undra vafan dom tänkte.. :$ hihi.
Jag & Baby drog hem vid 12 tiden igår, meeeegafull och ville egentligen inte hem, men idag e jag glad att han fick med mig hem :* hahhaha, jobbig jag är! lucky me han står ut med mig ♥♥
Spelade Twister igår, haha sjukt kul! :p

haft vääääärldens bråk med mamma idag, hon går mig verkligen på nerverna. Så nu e vi iaf ovänner-ovanligt? nej.. :/
Well nu ska jag hänga tvätt och slänga mig i duschen.. Sen ikväll blir det hem till Uffe för massa mys. Skolan imorgon - redovisning - i hate it! :( blöh!
Missade min tid idag till fotvården.. Så nu får jag vänta en hel jävla månad tills hon va ledig.. SUCK! trötta mig..

jaja nog tradat här!
ciao! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0