På vift i stan med Josefin :)

åkte in till stan i förmiddags och mötte upp Josse :) hihi, sen gick vi till UM och sedan i affärer, för jag skulle hitta min kjol, tror ni den fanns? nejdå, så jag kom hem med lite annat smått o gott istället :)  en tröja - ett par leggings - underkläder, haha. Så nu är jag väldigt fattig! och det är en evighet tills den 25e, starkt jobbat Cindy!
Så nu när jag kom hem klickade jag hem kjolen från internet istället :)

och fyfan vilket väder det är , även om det är typ sol är det typ 100 grader kallt :o !

Nu väntar jag på att uffe ska sluta, sen ska jag åka in till han. Sen ikväll drar vi och solar, eller han får hålla sällskap och jag sola ;) haha! 

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0