smärta

tillägnar min fina vän Tess detta inlägget.

Det är sjukt att något sånt händer, jag vet precis känslan när jag var i samma sits för några år sen. Går inte att beskriva. Inga ord hjälper överhuvudtaget. Det finns ingenting som kan lindra smärtan. smärtan går aldrig över , man lär sig själv att leva med den bara.. men det tar oehört lång tid, man ligger på botten och allt man hör är "det kommer bli bra osv.."  visst alla menar väl , men att vara i den situationen där hela världen rasat och höra på att det kommer bli bra osv, man vill bara be hela världen dra långt åt helvete! det finns ingenting som kan göra det bra - ever!

Världen är grym, ingen borde behöva gå igenom det här! :(

Tess, du vet vart jag finns om det skulle vara något. Vad som helst - När som helst! ♥ 
tänker på dig, och alla er andra som saknar.
Jag önskar jag kunde göra något, känner mig så hjälplös..

Keep up the strenght! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0