söndag!

fyyy vad skönt det är att må bra idag & inte alls vara bakis! hahah som han som ligger i sängen bakom mig ;) mohahhah! han kom hem vinglandes vid 2-tiden inatt.. :) igår var jag bara på kalas hos farmor, sen hemma bara och tog det lugnt, skönt som fan faktiskt! i fredags blev det lite drickande med Emeliiiiee ;D längesen så det var kul! vi va hos möller sen drog dom ut, men jag,uffe,lillebror & sandra stannade och softade och kollade film o lite så :)

haha så kul : när baby skulle ta svarttaxi hem till mig i vallåkra, så ködre svarttaxin av vägen och fastnade i diket så dom satt där i en timme innan dom kom loss med hjälp av danny xD hahahah! lagom trött va han när han kom hem, decka på 2 sek.

sitter och glor lite repriser nu såhär en söndag :)

morsdag idag - i love u mammi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0