woop woop..

HEEEEJJJ..
gud vad trött jag är , pluggat hela jävla kvällen. men fick gjort klart ett jävla arbete till iaf :) heja mig! nu ska jag snart krypa till sängs - först ut med lillpojken förstås. gäääässppp.. igår var jag,Linda & pappa och shoppade på centersyd, fick hem lite nytt till garderoben iaf :) mihii. hittade även lite smått och gott till baby. mygoooood, vilket väder det varit idag, äckligt varmt usch usch.. hahah. imorgon ska mammi slinga mitt hår på förmiddagen , sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) ( förutom plugg dvs...) btw, valt till 3 nya kurser nu : psykiatri - demensvård - hemsjukvård. (y)  usch det är stressigt med skolan just nu känner jag.. :( ooooorkaaar inte!

nej usch GODNATTTTTT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0