16 november

jaha, skolan var lika tråkig som jag mindes den ;) hahha. Lärcentrum var om möjligt ännu drygare. fyfan vilket skit klabb det är nu när jag ska gå på lernia. Det krockar med mitt jobb ;(
jag hoppas vi kan komma på en bra lösning iallafall..
För övrigt så blev det ingen träning idag ( ja vi är lata ) haha, nej men det var bara för att jag hade hemnycklarna och uffe jobbade över, visste ej när han skulle komma hem. Så jag & ulrika gick hit och väntade tills han kom hem, sen blev vi trötta ;p hehhe tar vi igen i resten av veckan!
älskling hämtade hem min lilla älskling när han kom från jobb, sen har det bara blivit film mys för oss 2..
Han ska snart dra iväg och jobba igen ;o hampe hämtar honom om drygt 1h, så blir att nanna ensam här.
Sen blir det kanske bussen tidigt hem imorgonbitti om jag blir inringd på jobb. lite kluddigt när man är här inne i stan och ska så snabbt som mäjligt komma till vallåkra ;p får sova hemma hädanefter haha..
Nej nu ska jag släppa datorn, och mysa lite med min man innan han åker :)
Godnatt, hörs imorgon antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0