<3

fyfan det var riktigt längesen jag var pigg en lördagsmorgon! och bra känns det.
spenderade kvällen igår med världens bästa ulrika, vi åkte hem till världens bästa Mia också en runda och snacka lite skit, sen körde vi och mötte upp oscar på stattena & käkade mcDonalds och lite så. Sen drog vi iväg till Landskrona, sen hamna jag i helsingborg igen, allt som allt slutade det upp med att jag sov hos uffe iallafall :)

lördag idag, ulrika tjatar på mig om utgång tillsammans med henne, Tanja & Malin ( kanske Mia ) ! mjaa, jag får se.. är inte så jätte-taggad på att dricka idag! men i vilket fall som helst åker jag hem dit på förfesten, man vet aldrig om jag ändrar mig?? haha,
ska vila lite nu, kolla tv och bara dega lite. Sen hoppa in iduschen och bestämma mig ;) haha!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0