6 november

har haft riktigt bakishäng hemma med ulrika & wella hela dagen! vi har trängt ner oss i sängen och sovit/kollat tv/snackat skit.. riktigt mysig söndag ♥

igår blev det ju som sagt ändrade planer ( som vanligt när det gäller mig ) jag bestämde mig för utgång trots allt, så niklas & oscar kom och hämtade mig vid 9 tiden, så åkte vi alla hem till Ulrika efter vi hämtat upp Mia också, Tanja & Malin var också hemma hos ulrika, hade riktigt trevligt med massa dricka :) 
sen blev det utgång dåva!
sen blev det nattmat på donken med Niklas & Oscar innan jag kröp ihop på ulrikas soffa & nanna gott :)

nyss varit ute med min fina lilla vovve, mannen i mitt liv ♥ HAHA,

2 dagar tills My B-day! ;) hihi

Nej nu får det bli film och lite tycka synd om sig själv för att man mår som ett as idag xD hahaha..
Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0