8 november VÅR dag !! :)

Grattis till mig själv som blir 22 idag :) haha,
samtidigt vill jag passa på att säga Grattis till min allra bästa vän genom tiderna Caroline, som skulle ha blivit 21 år idag !! ♥ idag är det VÅR dag, det är väldigt tomt att fira den utan dig..
Men jag tar en tårtbit för dig med ska du veta ♥


Vi hade alltid kul åt att vi:
* fyllde år på samma dag : 8 november
* vi hade samma initialer - CS
* vi hade en likadan mormor som var livrädd för våra hästar , hihi
* VI VAR BÄSTA VÄNNER GENOM ALLT ♥ ingen kan nånsin ta den plats hon hade i mitt hjärta. Vi var som syskon, oskiljaktiga, vi kunde tjafsa som syskon men var vänner efter 2 sek igen, vi bodde praktiskt taget hos varandra varje dag! det gick nog inte många dagar utan att vi iaf sågs minst 10 minuter om dagen.. nej usch vad jag saknar henne ♥


Det blir en runda till kyrkogården sen med blommor & tända ljus.
sen ikväll blir det mat hos farmor & efter det mys med lillasyster bara.

ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Kramar från oss! :)

2011-11-08 @ 17:57:36
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0