Fredag :)

ikväll bär det av hem till Mia en stund, ska umågs & snacka lite skit ♥. Hauert ( stavning? ) kommer nog också en sväng. Det blir några öl, sen bär det av ner i stan för min del iallafall, för mia har ingen barnvakt :(  ngn frivillig ?! HAHA,
Men blir inte helt ensam nere i stan dock ;) hahha..
Ska träffa Patrik en runda, och min syster & hennes kompisar. Sen kom nog Fredde & kanske Tess! :)
så det blir nog en superbrakväll!
känns så.
Ska fixa mig nu, sen hoppas jag på att världens bästa Niklas kör mig till Mia snart.

ha en bra fredag alla! skål !! ;)

I’m gonna get mashed up before the sun goes down. I’m gonna get drunk too quick in the pub. Don’t try to fucking understand me, just let me escape from reality. Ain’t nobody telling me what to do or what not to do.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0