Söndag,

Hellooo :)
Då var denna helgen också över!
I fredags blev det först fredagsmys hemma hos Mia, vi hade sjukt roligt. Det får lätt göras om! <3 Men hade som sagt lovat komma till stan, så vid halv 2 ringde jag Daniel som körde mig ner :b haha..
mötte upp uffe & riki på knutan, käkade lite McDonalds. Sen satte vi riki i en taxi hem, så fortsatte jag & uffe. Slutade med att jag sov på michelle's & Mattes soffa, haha. Så kom Niklas och hämtade mig dagen efter vid 12.
fyfan vad bakis jag var, och sen var det ju kalas :p Mia & Julia kom också :) myspys.
Blev en liten runda till Niklas som hade fest också sen på natten.
Men njä det blev bara en liten runda. haha

idag är det full storm!
så det blev filmkväll med Niklas & Danny hela kvällen :)
Nu är jag hemma & ska slänga mig i sägnen nu, för imorgon blir det jobb 7.30 - 13.30.
Sen får det nog bli en runda på gymmet. Är ju av med min förkylning nu! :D

Natti Natti på er :)

Jag & Mammi i lördags ♥
Nyttig är jag med provvia medans andra drack öl ;) hahahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0