alltså mm creeepy

pappas bilradio går igång av sig själv ibland, den gjorde det 2 ggr för några dagar sen. sen vart det lugnt & nu ikväll vid samma tidpunkt nästan går den igång igen! ;o läskigt.. vill inte bo på landet med alla ghosts ;(  buhu,

vill tillägga att mina hundar när jag var ute på deras kvällsrunda tidigare ikväll blev vaksamma in mot min grannes carport, helt vaktiga o sånt blev dom..
och det är inte första gången det heller..
nej det händer allt för konstiga saker här ute ..

Ja nej jag är övertygad och jag må vara löjlig !! men det spökar xD haha, usch fy & blää.

brrr, nej nu ska jag & Max krypa ner långt in under täcker med lampan tänd!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0