Go fuck yourself

är det inte ironiskt?

Jag vaknar tidigare än alla andra, går upp i lugn och ro sätter mig och käkar lite frukost i min ensamhet i köket hos uffe/möller. Försöker fixa skjuts hem, går inte. Så det får bli buss :) och jag RÅKAR av fucking MISSTAG få med mig en sak hem till mig som jag DIREKT smsar om att det var ett MISSTAG - ett fucking misstag gör väl alla människor? hummm, iaf innan jag går till bussen pratar jag med Uffe i telefon, han ber att få att prata med en av dom andra i lägenheten. minutrarna tickar! och måste springa till bussen jag säger åt personen han pratar med att jag MÅSTE få tillbaka min telefon = han snear ur TOTALT - vilket resulterar i att JAG blir arg.

Ändå utav ALLA personer INKLUSIVE folk som inte ens var där, anklagar MIG för att dom vet hur jag BRUKAR vara.
made my decision : sluta umgås med hycklare.
'
tack och hej för mig.

( måste dock ha sett rolig ut på bussen - uffes byxor + SKOR + megaarg ) hahahahhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0