Helsingborg - Landskrona

vilken dag!
först blev det upp tidigt för ett muntligt prov med min lärare, sen hem till vallåkra igen. När jag kom hem hann jag vara hemma 1h innan vi tog tåget tillbaka till helsingborg och sprang en massa ärenden, hann även med att sola en runda. Sen sprang vi till tåget och drog till Landskrona, blev bibblan en sväng och lämna bok, sen lite affärer och mat på "Topp Falafel" ..
sen åkte vi till mormor en runda, längesen vi träffade henne. Det var skoj :) sen bokstavligen talat, SPRANG vi genom hela landskrona, för att hinna med en buss hem. Det var jobbigt fyfan!

Nu är jag helt slut och ska bara krypa ner,
Natti Natti ,

söte Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0