it's the way he makes me laugh when i dont even want to smile.

Söndag igen.. Gårdagen ska vi inte prata om! fyfan vad många ggr jag sa : "jag ska aldrig mer dricka!!!" haha.. Låg hemma hos Uffe all day long och bara försökte sova bort dagen :) hihi. Fredagen spenderade jag först hemma hos uffe , sen hämtade Cubba mig så pös jag iväg till Billesholm och festade och träffade även saknade Tess! ♥ , under natten kommer min räddande ängel ( niklas ) och hämtar mig mitt ute i ingenstans :) han är väl underbar ?? Han körde mig till helsingborg iallafall. hallelujah! hahah.. Idag, har jag bara varit med en sjuk gnällig Uffe :) haha, kollat film och jag fick gå och handla hem mat till han/dom för han var ju så sjuk så sjuk så ;) åkte hem vid 6 tiden till min vovve som jag saknade oehört mycket under gårdagen när jag mådde röv :p Max

Ska gå och lägga mig snart, imorgon blir det skola 9-12 sen träna & sola efter det. Ska ju även ringa till kommunen så att jag kan börja jobba ;) var ju som sagt på jobbintervju i fredags, dom vill ha in mig där, men jag var tvungen att gå genom kommunen så att allt blir rätt. SÅ jag hoppas på det bästa :) det är ett Tim-jobb. passar bra nu när jag ändå går i skolan! :) 
allting faller bara på plats! jag borde vara lycklig :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0