Men fyfan vad vidrigt !!

.l.

för övrigt så hade jag en toppenkväll igår! var först på kalas sen hämtade ulrika,wella & robin mig därifrån så åkte vi hem till Hampus, där han & cookie var. haha, sen blev det ut på BUS! hahaha, trängde in hela gänget i bilen och så bar det iväg! kan typ inte berätta allt vi gjorde, men fyfan vad kul - som barn på nytt :)
efteråt bar det hem till Hampus igen, satt där och muppa oss. Sen kom Niklas och hela det kompaniet också, så efter ett tag drog vi till Landskrona på en liten tripp :) kom hem rätt sent inatt så har precis vaknat till liv. Men det är skönt att inte vara bakis för jag drack minsann INTE ;) heja mig!

Det blir burger king till frukost, får den serverad med skjuts :)  inte helt fel hihi, sen blir det väl att spendera denna söndagen där hemma. ska packa lite till mig & max nu ♥

I miss my other half, my better part.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0