regn , regn & åter regn

det är höst! lovely, ( förutom regnet då dvs ) men jag älskar hösten! och vintern.. Det är mörkt och kallt och det är så skönt att komma ut i luften då! var nyss ute och gick en lång runda :) dock blev jag plaskblöt på vägen hem. haha,

Har varit på ikea med Ulrika och spenderat pengar :) han även med att fika & snacka lite skit. hur mys som helst ♥ sen lämnade hon av mig hemma så åkte jag och pappa o åt hos farmor&farfar - mums! ingen lagar så god mat som farmor. 

den här kvällen ska jag spendera med mig själv & min enorma hög med tvätt + storstäda mitt rum.. Kunde haft roligare för mig, men det behövs verkligen! haha, får väl sätta mig och plugga lite också.
Ringde förresten till heslingborgsstad innan idag, och hon jag skulle prata med var på semester till 17e - kaos. typiskt. wellwell,

Nu får det vara nog tradat!
chingeling.

Kommentarer
Postat av: ulrika

tack för en mysig dag <3

2011-10-11 @ 16:36:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0