Tisdag 11/10-11

insåg nyss när jag skrev datumet att imorgon kommer det vara 11/11-11 , haha fett.. eller inte kanske, men iallafall.

Imorse vaknade jag med värsta tjocka halsen och ont i öronen , dock är jag inte förkyld men fan så jobbigt ändå! :(
kan ju tacka uffe för det, han som är en smittospridare :@
håller på med att tvätta , blev ingen träning idag eftersom ulrika också hade åkt på en förkylning och jag mår som jag gör, så får ta igen det en annan dag. Imorgon blir det heller ingen träning för då ska jag kidnappa Mia och ha lite kvalitetstid med henne ♥ längesen.
Ska hoppa in i duschen också snart, sen ska jag ner och äta resterna från igår hos farmor ;) sen ikväll blir det godis & film hemma hos uffe! :) ( ska inviga mina nya doftljus vare sig han vill eller inte!! ) köpte ju dom igår på ikea :) hihih,

På fredag blir det indianparty hos michelle, en hel hög tjejer som ska klä ut sig till indianer och dricka sen ner i stan som det ser ut som? hahaha, kommer nog bli kul! :) några tips på vad jag ska klä på mig ??

Torsdag ska jag och ulrika göra om i deras kök - dvs måla och sånt! :) får väl se hur det slutar..

fullt upp hela veckan iallafall, haha.
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Sarah

D e nästa månad de e 11 11 11 :p

2011-10-11 @ 19:16:06
Postat av: cindy

hahahah ja shit, jaja lite fel då.. ;)

2011-10-12 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0