I grew strong - i've learned how to carry on!

Fan vad jag hatar alla skadeglada jävlar :) haha ni är patetiska. Ni skulle bara veta :)
Idag är en jobbig dag, och det är tråkigt väder. Men ska försöka få ner något att äta iallafall, har ingen aptit dock..
Ska ut med Max en runda nu, Max mitt lilla hjärta ♥ Ska snart bege mig in & träna! skönt ska det bli.. Sen är Ulrika snäll och kör mig hem efteråt, då blir det in i duschen och fräscha till mig sen iväg igen :) vilket farande, men det är inte värt att bara ligga hemma och tråka en dag som denna.

har pratat med uffe idag, vi ska förbli vänner :) ♥


When your friends start to trip
And you’re loosing your grip
And you cant find your way back
When your world falls apart
And you’re lost in the dark
And you know that your all alone
When you just can deal, and you need something real
Someone that will always come through
Who ya gonna run to?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0