5 långa jävliga år..

Har det gått idag sen min bästa vän dog i mina armar.. Jag lovade henne det skulle bli bra, det gick rent åt helvete.. Min fina ängel, det finns ingen som du! ingen som kan mig innan och utantill som du. Jag minns den jävla dagen som om det vore idag.. ingen förstår- INGEN, hur ensam jag känner mig utan dig. I miss my other part, my better part! ♥ Min fina ängel, vi kommer ses igen - someday..
Du var en del av vår familj, du togs ifrån mig alldeles för tidigt. Jag älskar dig,
hade jag kunnat hade vi gjort om den jävla dagen den 12 september - 2006..

Even though we were'nt sisters from start, God put us together to be sisters by heart.

 

Caroline ♥ 1990-11-08 ~ 2006-09-12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0