!

Kom förfan inte och klanka ner på mig innan du tagit dig en titt på dig själv! hur långt har du kommit i livet ?? vad tror du att du är egentligen? du har verkligen inte kommit särskilt mycket längre, jag har slarvat åtminstone vad har du att skylla på? ruskigt trött på alla falska jävla idioter.

Innan du dömer mig: ta på dig mina skor. Gå samma gator som jag gått. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. Orka med alla känslor, och alla händelser som jag erfarit. Snubbla på all sten som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma liv som jag gjorde. Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv !!

Men tack nu har du visat vart du står iallafall och vad du tycker. Kom inte till mig fler gånger.. Jag är trött på all falsk vänskap, jag är hellre ensam. En sån vänskap finns det gott om överallt om jag skulle vilja ha..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0