:)

träningen igår gick super! körde ett benpass, känns i låren idag både fram-och bak ;) man är ju duktigt otränad! inte rört mig alls typ sen jag slutade med kickboxningen för 2-3 år sen,  nu ska jag snart ge mig ut på powerwalk med Max.  Fick ett samtal tidigt imorse om att dom hittat min plånbok, så jag slipper skaffa nytt ID-kort! yey. vad glad jag blev, så ska hämta det på måndag :) den var slängd uppe vid ljusekulla , weird.. pengarna var såklart borta men jag blev mest glad att jag slapp fixa nytt ID. haha,
igårkväll efter träning gick jag hem till älskling ( som bor precis i närheten sviiinbra! ) så duscha jag osv där, sen pös vi hem till Max & Amir där Robban och Krikis också var :) dom tog någon öl och tjattrade, kollade lite southpark osv, sen gick vi hem och sov! blev som vanligt avsläppt imorse vid 9 tiden, blir en tripp till väla sen med Linda och pappa.. uuusch längtar inte, löning + väla = ööörrrk...
har inga planer för ikväll, ska hjälpa mamma lite först iallafall, kanske blir att leka med uffe + company. Imorgon blir det iaf 40-års fest för mammi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0