Freeeeedag!

Igår blev det hårdträning med Ulrika = träningsvärk idag! puh min stackars mage.. Sen åkte vi hem till henne och gjorde klart mitt arbete i Geriatrik, duktiga vi är! vi blev även barnvakter till 2 små barn ( som var livrädda för mig ) hahaha, Oliver & Amanda. Sen åkte jag hem till uffe, usch vilken kväll. Dom satt där och festade och jag kan verkligen inte sova när andra är vakna + att min så otroligt kära pojkvän låg och snarka som fan! :@ lagom arg var jag .. Lindade ett täcke runt hans huvud för att dämpa snarkingarna xD hahahahha! aww snutt..

Nu sitter jag med inpackning i håret, lagom snygg är jag med en påse över huet (y) hoho, ska snart ut med hundarna tänkte jag på en PW ;) yeeeeah,

Ikväll är det fest hos Anna, Girls Only!  ( tror nog det är första gången ever jag ska på en tjejkväll, wtf... ) Hahhahh!

nej nu får det vara nog tradat på mig..

btw jag är svarthårig igen and i love it! nu känns det som mig igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0