if we're not meant to have midnights snacks, why is there a light in the fridge ?

Glad man blir när man kollar sitt konto och man inser att man har mer än vad man trott ! ;D känns annars som att jag slösat hur mycket som helst denna månaden på bara trams :p menmen
Nyss varit hos farmor & farfar och käkat, gottit. ikväll tänkte jag plugga lite & vika tonvis med tvätt.. yepp så rolig ser min kväll ut! imorgon är det åtminstone Fredag, vi får la se vad som sker :) har inga planer, men har ett flak cider som väntar på att drickas upp iallafall :) satsar på en BÄTTRE helg den här helgen! ska hinna med stan en runda imorgon också och hinna hem till mammi så hon kan fixa min ögonbryn ;) she's the best!

förresten så har jag jobb 3 veckor ( bättre än inget ) lite extrapengar som rullar in iallafall ;) ska jobba istället för Josse när hon är sjukskriven.  jappjapp, gillar vi. ( inte att hon är sjukskriven då alltså men ja ni fattar ) HAHAHH..

Nog tradat, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0