JOSEFIN <3

oj vad saknad du har varit ♥ alltså våra samtal borde gå till historien HAHAHH ;D massa kärlek till dig gumman.

Jahaaa, varit på väla och spenderat pengar med farmor idag xD gaaanska mycket ångest över pengarna jag bränt :p men vafan.. Och visst är jag VÄRLDENS bästa syster som köpten en PRESENT till Linda fastän hon inte fyller år förrän i juni ?! ♥ hihi, efter väla var jag hemma hos Mamma & åt och lite så, sen drog jag, pappa-linda och handla, har köpt MÖRK hårfärg nu.. ojoj - nu kommer beslutsångesten igen! dumma josse.. nu ska jag städa & tvätta! wiiiie, men det behövs. Sen är det ÄNTLIGEN fredag imorgon! :) nej nu får jag sätta fart,

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0