kaos..

haha vafan.. nog lyckat: har tappat bort min plånbok med ALLT.. bra där cindy! fan också.. iallafall så sitter jag just nu hemma hos uffe heeeelt ensam - kan inte somna för att fördriva tiden ens.. nyss varit ute med Max iaf, och nu dåå ?! helgen har iallafall varit kul ( vad jag minns iaf? ) Fredags blev det utgång med massa, och i lördes japp då det blev det väl en favorit i repris? haha nej men var hemma hos Robin och drack sen en liten runda i stan bara sen dit hem igen. hård helg = slappesöndag deluxe !! ;D
Nej nu ska jag återgå till att gräma mig över att jag slarvat bort mina saker.. & försöka pussla ihop minnena av helgen, förhoppningsvis kommer baby snart hem och myser med mig.


Jag , Chloe & Vickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0