quit your job, buy a ticket, get a tan, fall in love - never return..

igår var det myskväll med min älskling. Skönt efter en rätt kaotisk helg om man säger så! <3 vi kollade "mr. poppers penguins" SJUKT ROLIG! som jag skratta :) lätt sevärd så ni vet xD hann även med att träffa jossebabe såklart en runda. Idag blev det långrunda med hundarna, sen ner till farmor & farfar en sväng och hälsa på, sen hemoch storstäda tillsammans med Linda, fyfan skrubbat varenda vrå nu typ.. tjusigt värre! nu blir det snart lite mat i magen, sen ska Linda leka sminkdocka med mig -.- hon tycker jag använder för lite smink när jag gör ve mig, så hon ska exprimentera lite med mig idag! hahah, aja vi får la se hur det blir.

höhö, kolla lilla blåmärket jag kom hem med i helgen !!  xD hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0