Rip naglar..

hade äntligen lyckats spara mina egna naglar till att bli lååånga och fiiina för en gångs skull.. Well, idag åker dom.. Jobbat idag med att Tjära ett tak, så snacka om att mina händer ser ut som rediga manshänder nu! tjära överallt, ( dåliga handskar jaaadå ) .. Snyyyft! -.-
ska hoppa in i duschen nu och skrubba mig så gott det går iallafall, sen blir det food - im starving. Väntar på att min slyna till syster ska komma hem också! hon vet iaf inte vad en telefon är för något, blir så trött på henne sometimes! var på banken innan idag och fixade med allt, så får snart hem ett nytt visa-kort.. Nästa vecka blir det till att fixa ett ID, jobbigt o släpa med sig sitt pass.

Nej nu håller jag helg ;)

Puss på er.

MMMmmm så porrig :} ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0