the weekend :

I fredags åkte jag hem till Möller & Uffe, där dom + Mini,Cassie,lillebror, Robin & Max satt och festade. Sen blev det en liten utgång i helsingborg. Sen hem och sov med älskling. När vi vaknade på lördagen, så STORstädade uffe i x-antal timmar ( jag hjälpte faktiskt till med disk & skrubba badkaret ) annars låg jag och möller bara på soffan under tiden. Fruktansvärt ont i hals och snörvlade som faen :( jäkla förkyldning. Kl sprang iväg, det var meningen att jag & uffe skulle till Billesholm och fira en kompis som fyllde år, Men hur vi än gjorde fick vi inte tag på skjuts.. Tråkigt som fan, för hade egentligen sett framemot att få träffa dom igen.. Men men , jag åkte hem och var hemma till typ 10 innan jag åkte hem till Elin där uffe hade dragit dit en runda medans jag var hemma, hon hade inflyttningsfest. Dock var jag där bara ca 1 h kanske.. Sen gick vi hem till Uffe & Möller igen.  Tappade rösten den kvällen också haha.. den börjar komma tillbaks nu iallafall, vi vaknade sent på söndagen sov typ bort hela dagen, sen kom Lillebror & Robin också hem dit så blev det att vi kollade på filmer hela kvällen, Lejonkungen bland annat! sjukt bra.Egentligen skulle jag på tjejkväll hemma hos Anna med henne, Ina & Sandra. Men jag mådde typ röööv så det blev ingenting med det, rörde mig inte en meter. Blir förhoppningsvis en annan gång istället :) Kom hem imorse utav att Hampe släppte av mig när han & uffe skulle köra till jubb. Slängde mig på soffan och somna om igen, fan vad trött man ska va! ska ut med hundarna nu en runda tänkte jag, sen ska jag fantamig sätta mig och plugga ordentligt. behöver ha några teman gjorda :o .. det blir bara till att vara hemma hos min lilla buse idag iallafall :)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0