Tisdag

Nyss varit nere hos farfar och fixat med hans bil :) som jag kan! haha
Nu ska jag plugga psykiatri en liten stund, usch läser 2 kurser samtidigt nu Omvårdnad ( som är hur mycket som helst att jobba med ) + Psykiatri.. Och samtidigt har jag 1 tema kvar i Geriatrik, fyfan vad jag har att göra! :( Men på Ons-eller Tors, ska jag få lite hjälp av ulrika. Lite jobbigt nu med skolan liksom, jag har såna perioder.. bläää! ge mig ett jobb nu förfan.

Min älskling är på väg till Stockholm just nu, så han får jag inget sällskap av ikväll :/ haha. Tänkte ta mig en låååångrunda med hundarna istället, hur härligt väder som helst. Men det får bli senare ikväll, för först så bjuder pappa mig på restaurang mat idag ;D mums. ♥

Btw, såg friends with benefits igår med baby, fyfan vad bra !! :D den borde ni verkligen se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0