Halloj!

Torsdag kväll, har nyss kommit hem från jobb till en tom lägenhet, alltid lika tråkigt ;) haha..
Ska slänga mig i soffan och stanna där resten av kvällen hade jag tänkt!
sen är det jobb heeeela helgen oxå.
Och nog störigt att man är fattig som en lus men att lönen kommer på MÅNDAG, hur jobbigt? -.-
suck..
 
denna veckan passar jag mammas katt(er) - ( hon har en vildkatt i förrådet haha ) så blir en helvetes massa jobbig motion att behöva cykla upp där varenda dag. Känns i låren vill jag lova. Men men!
 
Imorgon börjar man 13.30, men måste gå upp 7.30 sådär surt? eftersom man ska tvätta. YEY!
 
nej nu får det vara nog tradat om en massa onödigt trams.
Ciao !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0