13 februari,

Började dagen med att knappt sovit ngt under natten pga uffes hostningar! sen upp kl 6 och börja jobba kvart i 7 - 13.00, sen skola kl 14.00-15.00, haha. mötte sen upp Linda i stan så blev det väla :) Är hemma nu , men helt slut! blir nog en tidig kväll. Imorgon blir det Yoga med Yasmina på morgonen, kl 07.00 börjar det.... får ta tåget kvart över 6 (y) nog kul. Men det ska bli kul! pröva på något nytt :)

Sen blir det raka vägen hem och vila lite tror jag xD haha. på kvällen är det lägenhetsvisning! hoppas verkligen på att den är fin, såfall blir det flytt & då blir man sambo med världens bästa! ♥ hoppashoppas..
Annars är det bara att leta vidare.

Nu ska jag hänga min tvätt & dammsuga lite, sen mysa med min fina.
Natti Natti <3

/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0