Lycklig

Allting går på rätt håll och faller på plats nu känns det som! det kan inte bli bättre än såhär.
Idag blir det bara en hemma-dag, lite tvätt och så att ta hand om :) sen är det jobb imorgon igen.
ska slänga in hårinpackning i håret, fan vad jag hatar mitt hår när det är så slitet som det är! vill bara raka av allting, men det är jag för feg för.. haha.
tror inte jag hade passat i det för den delen iheller.

Någon som vet någon lägenhet till mig? :)

/ C.

Allting går på rätt håll och faller på plats nu känns det som! det kan inte bli bättre än såhär.  Idag blir det bara en hemma-dag, lite tvätt och så att ta hand om :) sen är det jobb imorgon igen.   ska slänga in hårinpackning i håret, fan vad jag hatar mitt hår när det är så slitet som det är! vill bara raka av allting, men det är jag för feg för.. haha.   tror inte jag hade passat i det för den delen iheller ;)     Nä nu ska jag slänga mig på soffan because I can! haha.     /C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0