Nyårsafton & nyårsdagen,

well, jag jobbade ju kväll nyårsafton. Så det blev inget firande för min del, jag var bara hemma efter jobb och tog det lugnt. Hade 2 rädda hundar hemma också så det blev inget sovande ändåå -.- haha
Min fina älskling ringde mig iaf vid 12 slaget från österrike och sa gott nytt år ♥ jag älskar dig.
Idag blev det upp kl 6 igen och jobbat till 14.00..(  Längtar ihjäl mig till januari-lönen kommer ;) mohahah. )
Har nyss slutat, så nu ska jag slänga mig på soffan och glo disneyfilmer med massa godis & läsk. Förtjänar jag!
imorgon är det skola 9-12, nu är det igång med det skitet igen.. usch! sen ska jag hem till min kollega Caroline som ska göra naglar på mig :) hihi

Hoppas ni alla har haft en rolig nyårsafton och mår riiiiktigt DÅLIGT idag ;)
puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0