14/3-12

Tjo!
verkligen varit awesome väder idag asså! dock började dagen inte bra.. Gick upp tidigt och åkte in till hbg för att börja praktiken igen eftersjukskrivningen. Kommer till sjukhuset, men får åka hem igen. Wuhooo, verkligen svinkul. Så jag tog bussen hem igen, och hämtade hundarna sen gick vi ner till farmor & farfar och mös.
Spenderade några timmar där, sen upp till jobbet och lämnade mitt praktikschema- så dom vet när jag kan jobba. Så det blir jobb hela helgen som kommer iaf! -.-
men men , behöver timmarna. Jobbar ju inte så mycket nu när jag praktiserar heltid.

 Just nu är jag hemma, ska röja undan här nu tänkte jag ( mamma kommer ju på fredag ) haha..
Sen blir jag upphämtad av Ullis, blir lite sleep-over hos henne inatt, börjar såpass tidigt imorgon på praktiken att jag ej hade kommit i tid om jag tagit det tidigaste tåget från vallåkra.
Lång dag på praktiken imorgon.. tradigt!

Nä nu får jag sätta fart, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0