trött tjej

efter ännu en hel jobb-helg är man rätt sleten såhär en söndagskväll :p
men men cash is king! ;)
& inte får jag sova imorgon heller, nope.. För har ju fortfarande praktik 2 veckor till.. suck!
fuckingjävlacpskola.  Är så sjuuuukt trött på den, 2 kurser kvar sen är jag KLAR !! aldrig mer skola för min del.
Dessa 2 veckor blir jobbiga, praktiserar hel-tid. Sen så fort jag är ledig från praktiken så jobbar jag!

Men, sen när allt lugnat ner sig osv, så ska jag vara ledig en helg banne mig och ha KUL! ;D

På tisdag skriver jag kontrakt för lägenhet, wohooo! jag & världens bästa blir samboooos ♥
happyhappy!

Nu ska jag kolla klart BB, sen måste jag sova! upp 5 imorgonbitti :( buhuu.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0