uttråkad!

usch vad det är tradigt att gå hemma alltså..
Är fortfarande för handikappad för att kunna hitta på något men frisk nog att bli sjukt uttråkad här hemma..
Var precis ute på en lite kortare promenad, följde Linda en bit till tåget. Skönt att kunna röra sig iallafall,
Fredag idag, det blir myskväll med lillasyster bara :) tänkte ha lite "spakväll" helkroppsfixing här hemma, från topp till tå :) myspys.

Vid 5 blir det lägenhetsvisning, ( jag vet jag skrev att vi redan hade fått lägenhet ) men detta är samma lägenhet vi ska kolla alltså, haha. Bara för att :) så får vi se om vi tar den eller vad vi gör. Kanske blir att vänta lite trots allt, denna lägenheten ligger i Vallåkra, vilket passar mig perfekt eftersom jag arbetar här i vallåkra. Men uffe är inte lika pigg på den, dock är den helt nyrenorverad och fin och ligger närma affären och stationen tar det 1 minut att gå till. Jag tänker som så att det är bra för mig då jag inte har ngt körkort , kan lätt ta mig till mitt arbete utan att behöva pendla osv.
Hade ju varit skoj att bo inne i stan också, närma till allt osv. Men ja vi får se helt enkelt :) vad vi kommer fram till. Om inget annat så tar vi den och bor där som första lägenhet medans vi letar vidare inne i Hbg lite smått.

we'll see!

Jag saknar bebis :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0