sjukiiiis..

blää, riktigt jävla dunder förkyld :(
men men, ¨tog mig igenom jobbhelgen iallafall. Fast i söndags var det ritkigt drygt!

gått hemma och drällt idag, så det blev storstädning av hela lägenheten :) sen när Ulle-Gulle slutade jobb så drog jag dit och slängde mig i hennes soffa en stund :) mihii <3
Sen drog vi till ÖB & JYSK osv innan vi tog itu med hennes berg till tvätt -.- haha..
Sen kom wella hem, så blev det väla + ikea!
haha, klå detta ni: drog igenom ikea på 10 minuter och fick handlat det vi skulle ;) inte illa pinkat!

Nu är jag hemma, tänkte ta itu med skolarbete, men tröttna lika fort.. tar det imorgon istället!
Nu ska jag avsluta här och krypa ner med min älskling :)

/C.


Kommentarer
Postat av: ulle-gulle.

men du är väl föööör söt då! :*

tack för hjälpen och turen på ikea! ;)

2012-05-08 @ 08:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0