Akuten

Har glömt berätta om min händelserika natt i tisdags...

Jag jobbade natt, så vid kvart över 3 var det relativt lugnt där så satt vi bara. Så känner jag hur de börjar rinna i näsan. Så jag går in på toan och då är de näsblod.. Från ingenstans! Hade varken rört vid näsan lr ngt. Och de var inte ens vanligt näsblod. Utan det forsa! De gi k inte ens att hejda allt blod med papper ens, blödde ner allt. Sjukt Myckeg blod var det. Så mina kolleger fick skicka i äg mig på akuten.. Haha

På akuten stoppa dom upp massa saker i näsan ( ont ) vid detta laget va näsan som en boll! Rann blod ner i halsen oxå..

Men dom kunde inte alla hitta någon orsak till detta.. Utan dom fick bedöva hela näsan och så sen skulle jag bara kontakta läkaren igen om de händer igen..

Mycket märkligt. Har aldrig ens haft vanligt näsblod så händer detta.. Skumt.

Well thats all :)
Jag lever iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0