Fredag :)

Gick av mitt pass 7.00 imorse, sen sov jag fram till 12.30 ca. Sen kom mammi ner till mig en stund och sen kom farmor. haha,
blev en runda på ikea med farmor, fick handlat badrumsskåp & annat smått och gott.
Det finns så mkt jag vill göra med Lght, men man är ju inte gjord av pengar precis. haha,
 
Jag & mulle-meck ( Linda ) fick ihopsatt skåpet iallafall, det blev super bra!
 
Nu har jag precis städat hela lght för inatt kommer min baby hem igen till mig!! <3
ska ut med max, hämta tvätten. Sen sova, imorgon blir det jobb 06.45-15.00..
 
Natti Natti! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är nyfiken på vart du flyttat. :) stan eller kvar i Vallåkra?

2012-09-08 @ 20:13:20
URL: http://www.fliiingan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0