2 advent ☆

hejhopp!
jag är knappt levande.....trots att det varit en lugn helg ?!
haha.. förkyld som ett jävla helvete, tror jag är en tjej som får såna där: "mans förkyldningar" hahahah lika gnällig iallafall....

lugn helg, afterwork och sen bio i fredags. såg 'escape plan' och den va bra!
sen hämtade jag hem maxen som eva vatt snäll o passat :)

på lördagen fyllde världens bästa pappa 50 år. så vi alla överraskade honom med frukost o bustrick på morgonen ;) ♡♡

sen har jag bara jobbat i vanlig ordning.. övernatta tom på jobb inatt haha. kan lika bra skaffa ett rum där -.-

nu har jag nyss tagit en välbehövlig paus i livet o fått lite värme i solariumet.
funderar på att färga håret men hm har jag orken?
aja, take care!! ☆☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0