trött tjej,

ska snart joina maxe & krypa ner under täcket, för imorgon är det jobb! :) 
fina ulrika var här nyss en runda och snackade lite skit, alltid lika trevligt med sällskap. Nu ska man vänja sig vid att bo ensam, stor omställning! aldrig bott ensam ;o men jag har ju min maxe, <3 
 
har sagt upp lägenheten och det vankas flytt igen :) tyckte det blir lite för dyrt med att ha kvar denna. Ja de hade ju gått, men det hade ju inte varit lika skoj om man säger så ;D haha. kostar att ligga på topp! :*
 
imorgon blir det först jobb dåja, sen flytta ner lite saker från mitt rum hos mamma; som tex min tv + tv-bänk och annat smått. Lite tomt här hemma nu, när man fått dela upp allting. ;p 
Sen på kvällen blir det kalas, sen får jag se vart kvällen tar mig :) 
 
nu ska jag hoppa i säng och nanna! 
godnatt, <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0