lalala..

såja nu är den hemska utväxten long gone! ska till min arab och få fixat mina babbe-bryn idag oxå :) så då ser man snart ut som en människa igen :)

im pissed off.. folk har så svårt att göra rätt för sig. att betala tillbaka sina skulder! jag har haft det på is i snart ett halvår för att MR ska reda upp sitt liv o sina andra skulder. när fan ska det bli Man av dig? ? äckliga råtta. ska du gömma dig alltid från allt o alla? fan är det för liv..jaja du är död i mina ögon. igår var droppen!

aja nu får jag sluta vara så hatisk, ödslar inte min energi på någon som inte förtjänar den :* har ställt upp vad jag ska.

ligger i sängen med mitt PMS humör och väntar på att yasmina ska sluta :) systemet & kaffe står på schemat!♡

puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0